FSC-CCOO Sector Administración de Justicia | 26 agosto 2026.

MODIFICACIÓ A L'ADJUDICACIÓ DE DESTINACIONS DEL PROCÉS SELECTIU D'ESTABILITZACIÓ PEL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ AL COS D'AUXILI JUDICIAL

  • S'ha modificat l'adjudicació de destinacions de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització del cos d’Auxili Judicial , convocat mitjançant l’Ordre JUS/1327/2022, de 28 de desembre, pel sistema de concurs oposició per torn lliure.

20/08/2026.
CCOO Catalunya

CCOO Catalunya

El Departament ens ha fet arribar novament, l’arxiu corresponent a l'adjudicació de destinacions de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització, convocat mitjançant l’Ordre JUS/1327/2022, de 28 de desembre, pel sistema de concurs oposició per torn lliure, per a l’accés al cos d’Auxili Judicial de l’Administració de justícia, atès que s’han hagut de fer unes modificacions les quals s’indiquen en groc.

Podeu consultar aquí el nou llistat: 

Adjudicació definitiva de destinacions auxili judicial modificada